wczytywanie strony

Wycieczka szkolna

WP_20161117_09_37_46_Rich_LIWP_20161117_12_50_20_Rich_LIWP_20161117_12_09_24_Rich_LIWP_20161117_13_09_15_Rich_LI W dniach 16-17 listopada braliśmy udział w wycieczce Kraków - Sandomierz. Pierwszego dnia część uczniów korzystała z atrakcji Parku Wodnego w Krakowie a pozostali obejrzeli film Pitbull. Niebezpieczne kobiety. w Multikinie. Wieczorem zwiedziliśmy Muzeum Podziemi w Sukiennicach, a następnie udaliśmy się do naszego Leśnego Dworku na obiadokolację i nocleg. Dworek nas oczarował pięknymi widokami, komfortowymi pokojami z łazienkami. Po śniadaniu pojechaliśmy do Zamku Krzyżtopór. Pani przewodnik w interesujący sposób oprowadziła nas po tym fascynującym zamku, który jest w autentycznym stanie, jaki pozostał od jego wybudowania. Następnym planem naszego wyjazdu był Sandomierz. Małe ale zarazem klimatyczne miasteczko. Zobaczyliśmy bardzo ciekawe podziemia sandomierskie pod rynkiem, byliśmy na wieży widokowej, dziedzińcu zamkowym, wąwozie a także pod filmowym komisariatem z serialu "Ojciec Mateusz". Zwiedzanie zakończyliśmy obiadem w restauracji "Pod ciżemką". Mimo niesprzyjającej pogody, wyjazd możemy zaliczyć do bardzo udanego i miło spędzonego ze sobą czasu.

Więcej zdjęć jest dostępnych w galerii.

W ramach realizacji wykonaliśmy

Organem założycielskim naszej szkoły jest Stowarzyszenie Przyjaciół Rodziny w Nowym Sączu. Szkoła została zarejestrowana jako Niepubliczna Szkoła Zawodowa z uprawnieniami szkół publicznych w dniu 24.08.2012 roku, a działalność swoją rozpoczęła 3.09.2012 roku. Jesteśmy szkołą wielozawodową, bezpłatną. Uczniowie zdobywają umiejętności zawodowe na płatnych praktykach w zakładach pracy.